2 Kasım 2009 Pazartesi

BU GUN DIGITURK KUTUYU TESLIM EDEBILDIM

Ne yalan soyluyeyim, bu kez da aylar once goturdugum bayiye goturdum, ancak bu kez sorgusuz sualsiz aldilar? Daha once goturdugumde alamayiz, sizi arayip nereye teslim edeceginizi bildirecegiz demislerdi. Bu kez kabul etmelerini zaten bekliyorum cunku beni aryip Caglayan'da Eylul elektronige birakabilirsiniz demislerdi ancak ben Bakirkoy'de goturebilecegim bir yer olmasini istedim (tesaduf daha once gittigim yer). Simdi yazarken anladim, once kutudaki kart numarasini sistemden kontrol etti, sonra da teslim formu duzenledi. Ben sistemden borcum kalip kalmadigini baska bir islem yapip yapmiyacagim ve sordum. Kontrol ettikten sonra bir borc olmadigini soyledi. Belgeyi bir yil saklamami soyledi. Sanirim kabuslarim sona erdi. Bir yukten kurtuldum, gormemek icin isyerinde bir dolapta tutuyordum, aylar sonra oradan da kurtuldum. sevindim degil ancak bittigi icin rahatladim. Umarim sonradan bisey cikmaz.

Kisaca onceki yazimda soyledigim gibi, oyle kibarliga filan gerek yok. Dogrudan net bir sekilde "IS TE Mİ YO RUM" demenize ragmen, anlamiyorlarsa bu kez terbiyenizin izin verdigi olcude bagirip cagirmaniz eminim ise yarayacaktir.

2 yorum:

  1. Merhaba, keşke bizim ile iletişime gecseydiniz.

    YanıtlaSil
  2. sallamayın digiturk internetcileri. milleti süründürmeye utanmıyorsunuz. reklamınız çıkınca midem bulanıyor. utanmaz arlanmazlar.

    YanıtlaSil